Pagina's

donderdag 26 juni 2014

Bobbi Brown Shimmerbrick Nectar

Het zonnetje in huis! 
En nee, dit is niet mijn bijnaam, maar de omschrijving van dit prachtige product.
De Bobbi Brown Shimmerbrick.

Al een tijdje liep ik te azen op zo'n prachtig exemplaar.
Op verschillende blogs zag ik ze voorbij komen en toen ik een Douglas cadeaukaart voor mijn verjaardag kreeg kon ik mezelf niet meer inhouden.
De Shimmerbrick die ik heb gekocht komt uit de Nectar & Nude collectie. 


Hier op de eerste foto zie je mijn gezicht met make-up, maar zonder Shimmerbrick.

Op de tweede foto zie je mijn gezicht met make-up en met Shimmerbrick. 

De kleur is heel subtiel en de glans is zo moooooi. Ik ben erg blij met dit product en heb hem ook bijna elke dag gedragen sinds ik hem heb.
De Bobbi Brown Shimmerbrick in Nectar is te koop bij de Douglas voor 46 euro.
Dus ren erheen en koop ook zo'n mooi stukje glimmend poeder!

- Fiona

Geen opmerkingen:

Een reactie posten